ELTE Kollégiumi Hallgatói Önkormányzat

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Kollégiumi Hallgatói Önkormányzata összegyetemi és összkollégiumi szinten foglalkozik a kollégista hallgatók érdekképviseletével. Ernyőszervezetként feladata a tagkollégiumi diákbizottságok munkájának segítése és a stratégiaalkotás. Ez az oldal segítséget nyújt Neked abban, hogy az ELTE kollégiumait és kollégistáit érintő minden fontosabb információhoz percek alatt hozzájuss.

Országos kollégiumi konferencia

2009. 05. 14.
ELTE Kőrösi Csoma Sándor Kollégiumban
További információkért kattints ide!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elnökség

2009.03.25. 21:46 | Mr_Oizo | Szólj hozzá!

 

Stummer János

A Kollégiumi Hallgatói Önkormányzat

elnöke

 

Hallgatói önkormányzati pályafutásomat 2005 tavaszán kezdtem, ekkor lettem tagja az ELTE BTK HÖK Kollégiumi Bizottságának, ahol a Kollégiumi Összbizottság akkori alelnöke, Falussy Dániel kezei között ismerkedtem meg a kollégiumi érdekképviselet alapjaival. 2005 októberében lettem tagja a KCSSK BTK Diákbizottságának, melynek vezetését 2006 márciusában vettem át Harmat Pétertől. Ugyancsak 2005 októberétől lettem bölcsész delegált a KCSSK Kollégiumi Diákbizottságába, ezen tisztséget egészen 2007 októberéig viseltem. A KCSSK BTK DB-t 2006 októberéig irányítottam, a testület vezetését ezután Ribling Tamás vette át. 2006 októberétől rövid időn belül, majdhogynem egy időben vettem át a BTK HÖK Kollégiumi Bizottságának vezetését, lettem ugyanebben a Hallgatói Önkormányzatban alelnök Szávay István elnöksége alatt, valamint vállaltam el a Kóré András vezetésével újonnan megalakuló Kollégiumi Hallgatói Önkormányzatban az általános alelnöki tisztséget Kocziszky Szabolcs kollégámmal egyetemben. 2007 novemberében Ribling Tamás megválasztott KolHÖK elnök, 2008 májusában pedig Nemes László BTK HÖK elnök is alelnökének kért fel csapatába. Pályafutásom alatt számos alapszabály és különböző szabályzat elkészítésében, több választás lebonyolításában, valamint jó néhány egyetemi-, kari- és kollégiumi rendezvény megszervezésében és lebonyolításában vettem részt.

 

 Timár Noémi

 A Kollégiumi Hallgatói Önkormányzat

gazdasági és rendezvényszervező referense

 

1983. augusztusában születtem. Gimnáziumi tanulmányaim befejezéséig szülővárosomban Pakson éltem szüleimmel. Már középiskolásként eldöntöttem, hogy felsőfokú tanulmányaimat Budapesten szeretném tölteni, így a jelentkezési lapon főként fővárosi intézményeket jelöltem meg, többek között az ELTE Tanító- és Óvóképző Főiskolai Karát, ahová 2002-be felvételt nyertem óvodapedagógus szakra. 2002-ben elkezdtem építgetni Hallgatói Önkormányzatos pályafutásomat és mint Kari Ösztöndíj Bizottsági tag be is kerültem a „rendszerbe”. A 2003-as évet már Ösztöndíj Bizottsági alelnökként kezdtem meg, majd másfél év után átvetem az általános alelnöki posztot. 2005-ben megszereztem első diplomámat és úgy döntöttem duplázok, hát jelentkeztem művelődésszervező szakra szintén a Tanító- és Óvóképző Főiskolai Karra, majd csak hogy halmozzam az élvezeteket 2006-ben ifjúságsegítőnek is. Persze mindemellett Hallgatói Önkormányzatban betöltött tisztségemet sem hagytam abba és 2007-ben ismét átvettem az Ösztöndíj Bizottság alelnöki székét, 2008 októberétől pedig a rendezvényszervező alelnöki tisztséget töltöm be a karon. Kollégiumhoz fűződő kapcsolatom viszonylag rövid, hiszen 2007 tavaszától vagyok kollégista a KCSSK-ban. 2008. júniusában Ribling Tamás a  Kollégiumi Hallgatói Önkormányzat elnöke felkért a gazdasági és rendezvényszervező referensi posztra. 2008 szeptemberében az új elnök Stummer János is felkért ugyanezen poszt betöltésére. Az eddigi hét év alatt melyet az Egyetemen töltöttem mindig igyekeztem a rám bízott feladatokat tudásom és legjobb belátásom szerint végezni és természetesen ezek szerint cselekszem az elkövetkező időben is.

 

Barna Zoltán

A Kollégiumi Hallgatói Önkormányzat

EKIF-referense


1987. márciusában születtem Hajdúböszörményben, ami egyben a lakóhelyem is. Itt végeztem el az általános, illetve középiskolai tanulmányaimat. Érettségi után egyből, 2005-ben kerültem be az Eötvös Loránd Tudomány Egyetem Informatika Karára, programtervező matematikus szakra. A Kerekes úti Kollégiumba nyertem felvételt, és azóta is ott lakom. 2006-ban a kollégium Ellenőrző Bizottságába beválasztottak, ekkor még Kocziszky Szabolcs volt a diákbizottság elnöke. 2007-ben pedig diákbizottsági tag lettem, ekkor már Belső Ádám elnöksége alatt. Ez idő alatt jobban beleláttam a kollégium működésébe, illetve a rendezvények szervezésébe, és sok segítséget nyújtottam. Idén, 2008-ban pedig felkérést kaptam, hogy KolHÖK EKIF referense legyek. A tisztségek alatt eddig minden feladatot lelkiismeretesen elvégeztem és ezt próbálom a jövőben is megtartani.

 

Balogh Szilárd

A Kollégiumi Hallgatói Önkormányzat

kommunikációs referense

 

 

1987. január 10-én láttam meg a napvilágot Veszprém megye szívében, Pápán. Mégis Celldömölkön nőttem fel, így büszkén mondhatom, hogy Vas megyei vagyok. Itt végeztem az általános és középiskolát is. 2005-ben érettségiztem, és egy nagy álmom vált valóra azzal, hogy az ELTE-re nyertem felvételt. Földrajz-környezettan szakos tanárként kezdtem bontogatni szárnyaimat. 2006-ban elkezdtem dolgozni az ELTE Nagytétényi Úti Kollégium diákbizottságában sportreferensként. Itt kezdődött egy nagy szerelem, amely még ma is tart, hiszen 2007-ben mint rendezvényszervező, idén pedig mint alelnök és rendezvényszervező státuszt töltöttem, töltök be a NUK HÖK-ben. Emellett megtiszteltetés az ELTE KolHÖK elnökségi tagjaként dolgozni, hiszen egy roppant erős csapat részének lenni mindig nagy elismerés. Bátran kijelenthetem, hogy mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy ez a jó csapat, nagy dolgokat tudjon véghez vinni. 

 

Címkék: elnokseg ok

A bejegyzés trackback címe:

https://eltekolhok.blog.hu/api/trackback/id/tr151025837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása